24 kwietnia 2014

OOTD #2 - Black and Neon

Witajcie moi Mili!

Dzisiejszy post poraz kolejny poświęcony będzie stylizacji. Stylizacji wiosennej naturalnie, choć wiosna ostatnio płata nam figle i bardziej przypomina jesień. Ja jednak nieustarszona silnym deszczem i porywistym wiatrem staram się przemycić ją do każdego swojego stroju. Tego akurat dnia świeciło piękne słońce (no, przynajmniej do osiemnastej...), a wiosna w moim straju zagościła pod postacią pięknej koronkowej, neonowej sukienki. Sukienka jest w linii A i jest idealna dla absolutnie każdej sylwetki, a zwłaszcza dla mojej. Z łatwością można ukryć pod nią mankamenty swej figury ;) Przyznam szczerze, że takie stroje, bazujące na rozkloszowanej sukience i czarnym sweterku, są ostatnio moimi ulubionymi, na co dzień zmieniam jednak obcasy na coś płaskiego. Sukienki zawsze 'robią robotę' i przydają się zwłaszcza w te dni, kiedy nie macie siły lub czasu myśleć nad stylizacją. Wkładacie wówczas sukienkę i już wyglądacie olśniewająco! 
Zdjęcia dziś odrobinę lepsze (prawda?), a sceneria iście bajkowa. Uwielbiam to miasteczko i cichutko sobie marzę o swoim własnym domku nad jeziorem... Może kiedyś...? Zapraszam do oglądania :)










Sukienka - Sinsay
Sweterek - SH (Papaya
Torebka - Reserved
Buty - No name
Okulary - Reserved
Zegarek - River Island
Kokarda - H&M
Lakier - Wibo Candy Shop nr 01








Trzymajcie się ciepło,

buziaki,

Aga.

10 komentarzy:

  1. miejscówka rzeczywiście bajkowa :) a Ty wyglądasz super w tej kiecce!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz przepięknie :)
    Śliczna sukienka <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, do obserwowania i komentowania :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej w mój gust przypadł mi zegarek ile kosztował jeżeli można wiedzieć? http://gabigabrysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zegarek kupowałam jakieś dwa lata temu, więc raczej już go nie znajdziesz :)

      Usuń
  4. Bardzo łądnie. :) Choć sukienka mogła być taka lawendowa, :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia :D
    Proszę mogłabyś poklikać w linki z tego posta? To dla mnie bardzo ważne...
    http://karolinas-bloog.blogspot.com/2014/04/sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny zestaw.bardzo fajny blog, z chęcią będę tu wpadać częściej, dlatego obserwuję :) jeśli masz ochotę zapraszam również do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. przecudna kokarda we włosach! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam prawie identyczna sukienke tez z sinsay tylko ze ma dodatkowo przy rekawach i dekolcie czarna oblamówke:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdzie robiłaś zdjęcia? :)

    OdpowiedzUsuń